Comerç electrònic

by | Botigues online

Comerç electrònic, botigues digitals, vendes en línia, …. Hi ha desenes de noms i les seves combinacions per cridar a “l’acció de vendre a través d’un lloc web”.

Beneficis.

Obertes 24 hores i els 7 dies de la setmana i sense necessitat de contractar venedors per cobrir aquestes 24 hores, creen una oportunitat de negoci amb un baix cost. Això no vol dir que no necessitem empleats per gestionar la botiga, però mentre en un establiment físic petit necessitem 2 o 3 persones per atendre els clients, vendre, cobrar i fer torns perquè el nostre establiment estigui les màximes hores obert, en una botiga línia només amb una persona a mitja jornada per contestar emails, pujar nous productes, canviar preus i enviar comandes, pot gestionar la botiga. I aquest servei, o part d’ell, podem subcontractar a altres empreses amb la qual cosa, els costos es redueixen encara més.
Per això, totes les grans marques tenen la seva botiga en línia.

Pots veure preus i exemples de botigues creades per nosaltres a la pàgina de Botigues Online.

Punt de venda.

A la nostra botiga física vendrem els nostres productes a clients de la zona en la qual estem ubicats. En canvi, amb la nostra botiga online podem vendre productes a moltíssims llocs del nostre país. Ai, perdó! ” DEL MÓN !!! No tenim límits ni fronteres. Si tenim un bon producte, una bona gestió en línia, un bon servei i un preu competitiu, podem vendre a l’altra part del món. Dic un preu competitiu perquè en el comerç electrònic no solem comprar al lloc més econòmic, sinó en el que ens donarà unes garanties de servei i de compliment segons estigui descrit en l’oferta. I aquí juga un paper molt important les opinions d’altres compradors.

Opinions de clients.

Hi ha qui s’espanta perquè unes males opinions poden canviar el rumb del nostre comerç electrònic. ¿I en una botiga física no? És el mateix. Les males opinions volen. Per això, cal cuidar al client, i això no és d’ara. CAL CUIDAR al client SEMPRE DES DE SEMPRE! Hi ha una frase molt antiga que diu que el client sempre té la raó. L’essència d’aquesta frase, només l’entén qui té una empresa o comerç, perquè tingui o no tingui un client la raó, gairebé sempre es l’hem de donar o buscar la millor solució. No ens convé un client insatisfet. Sota el meu punt de vista, aquesta frase hauria de ser el primer manament de tota empresa i comerç.

Vols “muntar” una botiga online? Necessites ajuda amb la gestió de la botiga? Envia’ns un missatge i t’ajudarem en tot el procés. Deixa el teu missatge aquí.

La gran diferència amb el comerç físic, és que en el comerç electrònic totes les opinions queden gravades. En comerç físic les recomanacions són d’un amic o d’un company de treball que ha comprat en aquella botiga i l’han atès molt bé. En el comerç electrònic, totes les opinions són a la xarxa i encara que no coneguem a qui escriu, si que en la majoria de casos, és molt important la seva opinió. I pot ser una persona de l’altre costat del món.

La setmana que seguiré amb aquest tema en un altre post, escrivint més opininones i consells per a tots vosaltres. Espero els vostres comentaris, opinions i altres. Fins aviat!
Com diuen a les sèries … To be continued …

Envia’ns un missatge amb els teus dubtes i t’ajudarem. Sense compromís! Deixa el teu missatge aquí.