Marketing Online. Vendre més o guanyar més clients, és possible.

Màrketing digital. Què és?

En què em pot beneficiar?

El marketing digital és la nova forma de fer marketing.

La definició de marketing és molt extensa i canvia amb els anys. No és el mateix el marketing d’avui al marketing de fa 30 anys. Avui podem parlar de marketing digital que duem a terme mitjançant mitjans digitals i que podem mesurar l’impacte de les nostres campanyes. Fa 30 anys, tot eren estratègies “sense control”.

“Es tracta d’un procés on resulta del tot imprescindible conèixer per endavant les necessitats dels consumidors perquè posteriorment l’empresa centri tota la seva activitat a buscar les fórmules idònies per satisfer-les.” John A. Howard. Professor a la Universitat de Columbia

Crec que aquesta definició és excel·lent. Per això la agafo com a referència en el meu treball.
Els beneficis de realitzar accions de marketing digital són moltes. En primer lloc donar a conèixer la nostra empresa o a nosaltres mateixos, crear i donar més valor a la nostra marca, el llançament d’un producte o servei nou, campanyes per promocionar o oferir, etc. Per tant, vendre més i guanyar més.

Quines eines tenim per realitzar un bon marketing digital?

Amb l’arribada d’internet, el marketing ja no és només de les grans empreses. Per sort, ara qualsevol persona o empresa té a la seva disposició moltes eines per dur a terme estratègies o campanyes de marketing digital. Podem planificar i dur a terme estratègies d’email màrqueting, publicitat en directoris, publicitat display, vídeo online, campanyes a Adwords i xarxes socials …. En resum es tracta d’augmentar la presència i el grau de notorietat de la teva marca a Internet.

¿Algunes claus?

Per a mi, tres de les claus més importants per generar més vendes o generar una major rellevància de la marca són la feina ben feta, la constancia i l’anàlisi de la informació obtinguda. No serveix de res triplicar o quadruplicar la inversió en una campanya publicitària si amb les dades i beneficis obtinguts no som capaços de fer que siguin constants. I tampoc ens serà útil si no “esprémer tot el suc” d’informació que ens ha donat aquesta inversió. Per això, la constància i l’anàlisi són claus per al nostre èxit. I per descomptat, la feina ben feta. Treballar amb el client mà a mà, un treball complet i diari, res de mitges tintes.

No sóc un proveïdor de serveis més, sóc el “comercial digital” de l’empresa. Treball braç a braç, en constant comunicació amb el client per millorar cada dia aquestes accions de vendes i generar el màxim en cada campanya. Cada client té un objectiu que marc com a propi i treball per complir-lo i superar-lo.

Demana més informació sense compromís.

Les oportunitats de venda hi són, esperant que les agafis. * Però no esperis molt que la competència ja s’ha posat a treballar.

Quines eines tenim per realitzar un bon marketing digital?

Amb l’arribada d’internet, el marketing ja no és només de les grans empreses. Per sort, ara qualsevol persona o empresa té a la seva disposició moltes eines per dur a terme estratègies o campanyes de marketing digital. Podem planificar i dur a terme estratègies d’email màrqueting, publicitat en directoris, publicitat display, vídeo online, campanyes a Adwords i xarxes socials …. En resum es tracta d’augmentar la presència i el grau de notorietat de la teva marca a Internet.

¿Algunes claus?

Per a mi, tres de les claus més importants per generar més vendes o generar una major rellevància de la marca són la feina ben feta, la constancia i l’anàlisi de la informació obtinguda. No serveix de res triplicar o quadruplicar la inversió en una campanya publicitària si amb les dades i beneficis obtinguts no som capaços de fer que siguin constants. I tampoc ens serà útil si no “esprémer tot el suc” d’informació que ens ha donat aquesta inversió. Per això, la constància i l’anàlisi són claus per al nostre èxit. I per descomptat, la feina ben feta. Treballar amb el client mà a mà, un treball complet i diari, res de mitges tintes.

No sóc un proveïdor de serveis més, sóc el “comercial digital” de l’empresa. Treball braç a braç, en constant comunicació amb el client per millorar cada dia aquestes accions de vendes i generar el màxim en cada campanya. Cada client té un objectiu que marc com a propi i treball per complir-lo i superar-lo.

Demana més informació sense compromís.

Les oportunitats de venda hi són, esperant que les agafis. * Però no esperis molt que la competència ja s’ha posat a treballar.

"El marketing és l'acció de presentar alguna cosa a algú." Michael Miller

Serveis principals

Posicionament

Posicionaments: SEO i SEM

Google ha de convertir-se en el nostre gran aliat per als nostres projectes a internet. En primer lloc, tenim el posicionament orgànic, que consisteix a posicionar la nostra web mitjançant una gran optimització de les nostres pàgines i la generació de vincles no pagats, entre d’altres. Aquest tipus de posicionament natural però és lent i hem de ser molt constants generant nous continguts atractius i actualitzant constantment les nostres pàgines. Pot ajudar-te. Contacte amb mi per obtenir més informació sobre el SEO.

Campanyes de publicitat a Google Adwords

A més, hi ha un altre posicionament, l’anomenat SEM o de pagament. Tot i que hi ha molts canals per on publicitar la nostra web pagant, considero que el millor i el més efectiu és Google Adwods. Així que, realitzant campanyes publicitàries en Adwords podem obtenir nous clients ràpidament. Les campanyes s’han de realitzar correctament sinó, estarem perdent temps i en definitiva, diners. Sóc expert en analítica web, amb certificat, i també certificat per Google en Publicitat a Adwords, sóc Google Partner. Així que, puc ajudar-te en la creació i gestió de les campanyes a Google Adwords. I és més econòmic del que molta gent pensa!

En conclusió, la combinació dels dos posicionaments, SEO + SEM, és l’aconsellable i indispensable per a col·locar la nostra web al capdamunt.
Parlem?

Assessoria en vendes

Ofereixo un servei d’assessoria i guia en vendes online. Poso a disposició de cada client tota la meva experiència i coneixement per, o bé llançar-se al mercat amb una nova idea, producte o empresa, o per ajudar a autònoms i empreses a superar les vendes que obtenen actualment. Cal analitzar la pròpia web, el tràfic que es genera actualment, la competència, el mercat … Un cop estudiat tot, hem de crear o realitzar els canvis oportuns que ens portin a l’èxit.

Assessoria en vendes

Xarxes Socials

Xarxes socials

Per començar he de dir que són la peça fonamental en el màrqueting digital, cosa que tothom sap però, cal treballar bé les xarxes per obtenir resultat. A través de les xarxes socials podem estar en contacte amb els nostres clients, saber que pensen, en què podem millorar, i com no, vendre millor. Per això cal cuidar molt les relacions amb els nostres clients i les seves opinions. Escoltar-los, respectar-los i prendre noves decisions. Així que necessitem interactuar amb ells de forma constant.

A través de les xarxes socials es crea tràfic cap a la web. Aquest és un altre dels grans beneficis. Per tant, hem de crear continguts d’interès i que als nostres seguidors els interessi, però sempre relacionat amb la temàtica de la nostra empresa. En general hem de parlar dels nostres productes o serveis i hem d’aconseguir implicar els nostres clients a parlar dels nostres productes amb altres usuaris. Com a conseqüència tindrem una bona reputació que és essencial per vendre més.

Ofereixo un servei de creació i gestió en xarxes socials (Social Media Manager i Community Manager).
Es poden realitzar moltes estratègies i en diferents mitjans i formes. Contacte amb mi per demanar més informació sobre aquests serveis.

E-mail marketing

L’email marketing és l’enviament massiu de correus electrònics a la nostra audiència. L’enviament d’una campanya d’email marketing és alhora un acte de comunicació online i marketing directe. El seu objectiu és promoure un missatge a un conjunt d’usuaris a través dels seus correus electrònics. Tant si es notícies, promocions o nous serveis, hem d’utilitzar l’email marketing habitualment per fer créixer la nostra marca o vendre més.

Emailing

Contacta amb mi

Si vols demanar pressupost …

Per altres consultes pots contactar amb mi a través del formulari.

Primera capa sobre informació bàsica de Protecció de Dades

– Responsable de les dades: Oscar Pizarro López.

– Finalitat: Gestió de contactes del web i enviament de pressupostos i ofertes.

– Legitimació: Consentiment de l’interessat en l’acceptació de la política de privacitat.

– Drets: Accés, rectificació, supressió, anonimat, portabilitat i oblit de les seves dades.

INSPIRACIÓ

“Molta gent té idees però només uns pocs decideixen dur-les a terme avui i no demà” – Nolan Brsuchell

CONTACTE

665 962 652
665 962 465
93 39 39 039

Enviem un correu electrònic